پسر من؛ دختر دیگران

by

فکر کنم اسم برنامه «فیلم سیاه» بود که موضوعش شامل کلیپ های ضبط شده توسط موبایل از صحنه های جنسی یا حتی تجاوز می شد. درقسمتی این برنامه زنی را از پشت نشان می داد که پسرش و سه چهارتا پسر دیگر با دختر بچه ای 14ساله سکس داشتند( نمی دانم به زور یا جور دیگری؛ اما من که به هر حال اسمش را می گذارم تجاوز چون دختر 14 ساله هنوز بچه است) و ازش فیلم گرفته بودند. این خانم با کمال وقاحت می گفت»جناب قاضی شما بگین یه دختر توی خونه با چهار تا پسر اومده چیکار کنه؟…». در حالی که با دَهنی باز و مغزی شوکه شده دنبال فحش مناسب می گشتم، شاهد پرتاب شدن بالش و چیزهای دیگر دم دستِ دوستی که کنارم نشسته بود(با هم داشتیم برنامه رو می دیدیم)، به سمت صفحه تلویزیون بودم.

یاشار گرمستانی

2 پاسخ to “پسر من؛ دختر دیگران”

  1. مهدی Says:

    خیلی جالبه …. داشتم مطلب خانم امضا نمی کند رو می خوندم که یهو یادم افتاد
    من هم طرفدار برابری جنسیتی هستم!
    تعجب نکنید
    زندگی کردن با کسی که دوست دارد مرد زندگی اش کمربند به دست او را در خانه حبس کند ، تمام شعار های فمینیستی ام را از یادم برده

  2. سیاوش Says:

    از اینکارا زیاد میشه. تو برنامه کوله پشتی یه چیز جالب داشت. یه آقایی می گفت من و دوستان مستِ مست بودیمو هیچی نمی فهمیدیم. به این خانم تجاوز کردیم. هیچی هم نمی فهمیدیم. چند لحظه بعد شروع کرد به توضیح دادن راجع به لباس خانم و شلوار و جوراب و هزار تا چیز دیگه. با خودم گفتم اگه تو انقدر مستِ مست بودی که هیچی نمی فهمیدی چطور جزییات لباس اون خانم یادت مونده؟
    مارو احمق فرض کردین؟

پاسخی بگذارید

