خشونت عليه زنان در راستای کمپين!!!!!

by

یک ساعتی بود که برای جمع آوری امضا در پارکی بودم خانم و آقایی با صدای بلند با هم صحبت می کردند( شاید دعوا بهتر باشد) توجهم به آن ها جلب شده بود خواستم که به سوی آنان بروم ولی با دیدن گروه 7 8 نفری دختران از تصمیم خود منصرف شدم و به سمت دختران رفتم بیانیه را به آن ها دادم شروع به صحبت کردم از دیه نابرابر تا تاثیری که این قوانین در خشونت علیه زنان داشته باشد می گفتم همچنان صدای آن خانم آقا می آمد حتی بلند تر هم می شد بحث با دختران ادامه داشت هر کدام سوالی می کردند یکی می گفت که فکر نکنم که این خشونت علیه زنان سببش این قوانین باشد من با اشاره به ریاست مرد در خانواده که در قانون آمده در حال توضیح دادن بودم که عربده آن مرد توجه همه ما را به سوی آن ها جلب کرد که می گفت تو غلط می کنی وصدای کشیده ایی در گوش زن فضای پارک پرکرد زن در حال ترک کردن مرد بود که مرد با زبان تهدید گفت اگر بری خودت می دانی زن با چشمانی اشک بار نزد مرد ماند برگشتم تا به دختران بگویم اگر قانون از زن حمایت کند اینچنین اتفاقاتی نخواهد افتاد که دیدم دختران همه با چشمانی که از تعجب باز شده بود در حال امضای بیانیه بودند و دیگر سوالی نداشتند. نمی دانم شیرین بود یا تلخ که خشونت علیه زنان سبب شد عده ایی به کمپین بپیوندند.

 

شوراب

7 پاسخ to “خشونت عليه زنان در راستای کمپين!!!!!”

  1. grayidea Says:

    اين امضا ها واقعا فايده اي دارد ؟ كسي به يك ميليون امضا اهميت ميدهد ؟

  2. فرخنده Says:

    واقعیت تلخ و گزنده ای بود ! این نوع واقعیت ها تلاشگران را بیشتر ترغیب می کند که به راهشان ادامه دهند .
    موفق باشی دوست عزیز

  3. کامران Says:

    سلام دوست عزیز از بچه های زاهدان هستم
    خوشحال میشیم با شما ارتباط داشته باشیم

  4. mohsen Says:

    سلام
    1- حداقل يك ميليون نفر هستند، كه به يك ميليون امضا اهميت ميدن.
    2- اين واقعيته، بد يا تلخ.
    بياييد تلاش كنيم تا براي فرزندان ما خاطره اي باشد از زبان پدران و مادرانشان.

  5. iran-women-solidarity Says:

    مصاحبه با کاوه مظفری:

    http://www.iran-women-solidarity.net/spip.php?article29

  6. مینا حسنی Says:

    دوست خوبم. با اینکه برای تلاشهایتان احترام قائلم، با اینکه معتقدم که همه ویرانیها به مرور و به تدریج آباد می شوند، اما ما زنها تا خودمان نخواهیم، یک میلیارد امضا هم کاری از پیش نمی برد. اولین کسی که باید برای احیای حقوقش فریاد بزند، تمام زنهایی هستند که سیلی می خورند و از ترس تهدید به نیمکت خوار شدن و ندیده شدن، برمی گردند.

  7. سیاوش Says:

    سلام خانم مینا حسینی
    من هم با نظر شما کاملا» موافقم و اگر به عنوان یک مرد اینجا هستم یک دلیلش اینه که زنان باید توانمند شوند و از راه این توانمند سازی بتونن گامهای بلندتری بردارند. این فقط یه شکل جدیده برای ایجاد حساسیت در جامعه. البته اینا حرفای دوستای خوبم تو کمپینه که من نفقط نقل قول کردم

پاسخی بگذارید

