برابری در فتوکپی

by

برای کپی تعدادی برگه امضای کمپین رفته بودم و مبلغ 2000 هزار تومان همراهم بود. البته بیش از این مقدار احتیاج به برگه داشتم. ولی به ناچار گفتم از این برگه 40 عدد کپی برایم بگیرید. چود تعداد کپی بالا بود تعداد بیشتری برایم گرفت و تقریبا» آن تعدادی که احتیاج داشتم آماده شد. در حین کپی نگاهی به برگه ها کرد و گفت می توان بپرسم این برگه ها چیست. مرد پیری بود و به نظر می رسید اصلا» حال و حوصله این بحث ها را ندارد. در هر صورت با حوصله برای او توضیح دادم. نگاهی طولانی به من کرد و گفت:
» من درست و حسابی نمی دانم که این حرفها چیست و شما چه می گویید ولی احساسم به من می گوید شما کار مثبتی می کنید. من از سود خودم می زنم و تا جایی که ضرر نکنم برای شما برگه اضافه کپی می کنم.»
از او تشکر کردم و بیرون آمدم. از آن تعدادی که می خواستم نیز برگه بیشتر داشتم.

سیاوش خدایی

پاسخی بگذارید

