سال نو مبارک

by

می آید

آرام آرام

خوش بو تر از خورشید

با دامنی پر از شکوفه می آید

از لابلای جنگل وحشی و قلب باغچه ها

و از خیال بهار مالامال

بهار فصل درنگ عاطفه در کوچه باغ هاست

سلمان هراتی

سلام و درود ، دوستان

نوروزتان مبارک ، سالها پیش یادمه که از اول اسفند که می شد ، بساط کارتهای تبریک وهدایای نوروزی گرم می شد ، منم با وسواس خاصی برای دوستان وآشنایان کارت تهیه می کردم . بعد نوبت نوشته های روی کارتها می رسید که اون هم برای خودش حکایتی داره ، بعد تمبر زدن و اداره پست ، الان که دارم به اون روزا فکر می کنم خیلی حس و حال خوبی داشت ، من هنوز هم آرشیوی از اون کارتها ونامه هایی که شب عید رد وبدل می شد دارم ، به هر حال امیدوارم سال آینده سالی خوب برای هممون باشه وبا همتی که در وجودمون هست به اهداف ومطالباتمون برسیم

جمشید آیین دار

 

پاسخی بگذارید

