ما ايدز داریم…!!!

by

مثل هميشه به دانشگاه رفتم!!!! و مثل هميشه آماده ي رفتن سر كلاس!!! اما استاد نيامده بود!! مي دانستم كه تعدادي از بچه ها در طبقه 4 در كلاس نشسته اند دور از انصاف ديدم كه اين 4 طبقه بي آسانسور را بالا نروم و به آن ها اين خبر خوش! را ااطلاع ندهم….. به هر نحوي كه بود به كلاس در طبقه 4 رسيدم و گفتم كه استاد نيامده است…. در حال نفس نفس زدن بودم كه صدايي نفسم را در سينه حبس كرد كه گفت: آقا شما ايدز داريد…….؟؟!!!!! من چند لحظه از اين نطق مشعوف بودم تا اين كه به خود آمدم و سرتاپي خود را نگاهي كردم و هر چه دقت كردم نشاني از ايدز در ظاهر خويش نيافتم!! گفتم شايد به تكنولوژي برتر دست يافته است و آزمايش خون را با چشم انجام مي دهد در همين فكر خيلات بودم كه دوباره نطقي ارزشمند كردند و گفت: ميدوني چرا گفتم چون اين علامت(نشان كمپين منظورش بود) كه زدي علامت ايدزي هاست….. كار خوبي مي كني كه ميزني مردم بفهمن نزديك نشن!!! بيانات ايشان كه تمام شد به او گفتم كه ما ايدز نداريم ما دغدغه ي برابري داريم از حقوق نابرابر گفتم و كمپين را براي او شرح دادم در لحظاتي چهره ي وي چنان بر افروخته مي شد اگر كسي از دور به ما نگاه مي كرد فكر مي كرد من به ايشان چندين فحش آب دار نثار كرده ام….. بعد از 15 دقيقه صحبت دوباره ايشان نطق كردند و گفتند از نظر علمي ثابت شده است كه زن نصف مرد است و شما بي خود و بي جهت فعاليت مي كنيد… و من گفتم همان طوري كه شما ثابت كرديد نشان كمپين كه بر روي كيفم زدم به معناي ايدز داشتن است اين گفته شما هم ثابت مي شود …. و از وي جدا شدم و در راه برگشت به اين فكر مي كردم نكند ما ايدز داريم…….!!!!

محمد شوراب

2 پاسخ to “ما ايدز داریم…!!!”

  1. سیاوش Says:

    علم مورد نظر این دوست عزیزدقیقاً همون علمیه که ازش بر علیه زنان استفاده میشه. یعنی هر چی که دلش می خواد استنتاج می کنه! و اگه بر خلاف نظرش باشه هر جاشو که به نظرشو بخوره استفاده می کنه و اگه کلشم با عقیدش جور در نیاد یه هویی شروع می کنه به کوبیدن علم!!

  2. نیما Says:

    درود بر دوستان

    من نیما فاسمی هستم و حدود چهارسالی هست که با مرکز فرهنگی زنان همکاری دارم. خوشحالم که اینجا رو راه انداختید. یه سری هم به وبلاگ من بزنید. در مورد مسائل زنان نیست ولی پیوندهایی دادم گهگاه به نوشته ها یا مصاحبه های خودم و دیگران در این مورد.

    پیروز باشید
    مهر افزون

پاسخی بگذارید

